Näistä hyödyt

  • Kustannustehokas
  • Ei suurta kertainvestointia
  • Kustannukset ovat selvillä vuosiksi eteenpäin
  • Teidän ei tarvitse huolehtia palvelimesta tai tietokannoista
  • Nykyistä laitteistoa voidaan hyödyntää
  • Ajantasalla oleva ohjelmisto automaattisesti
  • Ei hitausongelmia

Hinnasto

Hinta muodostuu yrityksenne tarvitsemista osa-alueista ja toiminnoista sekä yhtäaikaisten käyttäjien lukumäärästä. Lisäksi meillä on toimialakohtaisia paketteja, joten tarkan tarjouksen saadaksesi, ota yhteyttä.

Kuukausimaksu on alkaen 125€ ja se sisältää:

  • Ahkera-yritysohjelmiston perusominaisuuksilla
  • Puhelin- ja sähköpostineuvonnan sekä tuen etäyhteydellä
  • Uudet ohjelmaversiot ja lakisääteiset muutokset
  • Palvelimen hallinnoinnin, suojaukset ja palvelimen virusturvan
  • Päivitykset ja varmuuskopioinnit
  • Yhteydet internetin välityksellä miltä työasemalta tahansa
  • Toimisto-ohjelmiston (mm. taulukkolaskenta, tekstinkäsittely)
  • Yhden yhtäaikaisen käyttäjän

Seuraavat yhtäaikaiset käyttäjät 115€/kk/lisäkäyttäjä.

Yhtäaikaisilla käyttäjillä tarkoitetaan niitä käyttäjiä, jotka käyttävät ohjelmistoa samanaikaisesti eri työasemilta. Voit esimerkiksi käyttää ohjelmistoa sekä työpaikaltasi että kotoasi ilman lisäkustannuksia.

Perustamiskustannus 190€.

Vanhojen tietojen siirto 240€ (asiakkaat, varasto, hinnastot ja ajoneuvot/koneet).

Liikkeellelähtökoulutus on puoli - kaksi päivää, riippuen yrityksenne tarvitsemista sovelluksen osa-alueista ja yrityksenne koosta. Veloitus kokonaiselta päivältä on 495€.

Kaikki hinnat ovat alv 0%.

Pyydä tarjousta

Ota yhteyttä!