Esimerkkejä ominaisuuksista

Kalenteri ja kellokortti

Myynti- ja ostotilaukset

Taloushallinto ja CRM

Sovellukset

  • CRM-Asiakashallinta
  • Tarjoukset
  • Myyntitilaukset
  • Laskutus
  • Ostotilaukset
  • Hinnastot
  • Varasto ja sen optimointi
  • Myyntireskontra
  • Ostoreskontra
  • Kirjanpito
  • Moniyritysympäristö

Toimialakohtaiset toiminnot

  • Ajanvaraus
  • Korjaamo ja huolto
  • Maalaamo
  • Ajoneuvokauppa
  • Kone- ja laitekauppa
  • Vuokraus
  • Kalenteri ja kellokortti
  • Liiketoimintaraportit
  • Eri toimittajien hinnastot

Ohjelmisto yritysten eri tarpeisiin

Ahkera-yritysohjelmisto sisältää kattavat ominaisuudet pienyrityksen kaikkiin toimintoihin.

Ratkaisu kattaa ohjelmiston, tuen ja ylläpidon sekä SaaS-palvelun, jolloin yritys voi keskittyä omaan liiketoimintaansa.

Ohjelmiston ominaisuudet ja eri osa-alueet ovat vapaasti valittavissa yrityksen tarpeiden mukaan.

Perustamismaksu sisältää asennuksen ja käyttöönottotuen. Kuukausimaksu kattaa tuen, ylläpidon ja versiopäivitykset sekä myös tarvittavan palvelinkapasiteetin.

Tutustu ohjelmiston ominaisuuksiin tarkemmin vasemmalla olevien linkkien kautta.

Edut

  • Tiedät ennalta tietotekniikka-kustannukset
  • Ei suurta kertainvestointia
  • Ei lisäkustannuksia versionvaihdoista
  • Nopea ja helppo käyttää, et tarvitse raskaita palvelimia.